Moro ja tervetuloa kirpparille!

Täältä lähtee jakeluun suurimmaksi osaksi uutta ja/tai uudenveroista tavaraa. Postikulut eivät sisälly hintoihin, vaan ne on erikseen ilmoitettuna jokaisessa kohteessa. Jätäthän tarjouksesi huutamasi kohteen omaan kommenttiboksiin. Minimikorotus on yksi (1) euro, eli muista huomioida paljonko edelliset kommentoijat ovat tarjonneet. MUISTA LAITTAA TOIMINNASSA OLEVA SÄHKÖPOSTIOSOITTEESI JOKAISEN HUUDON PERÄÄN. Postitus ainoastaan Suomeen.
Hyvää huuto-onnea kaikille tasapuolisesti! :-)



maanantai 25. kesäkuuta 2012

OSTA HETI - Siniset korkokengät, koko 37

Ellokselta talvella tilatut tekomokkaiset avokkaat koossa 37, käytetty 2 kertaa. Mulla ei pysy minkään merkkiset/malliset avokkaat jalassa, siis sellaiset missä ei ole mitään remmejä. Omaan epänormaalin kapean kantapään, minkä takia kaikki peruskorkkarit klonksuu ärsyttävästi. Sen takia joudun nämä myymään. Jos sulla on normaalimpi jalka, osta !
Kantapään takana vähän likaa, näkyy oikean yläkulman kuvassa (koron yläpuolella).

Korko 11 cm (ja n 2 cm plato mikä helpottaa kävelemistä).

Hinta 10e


Postarit 7e tai nouto Hki:n keskustasta. :)


10 kommenttia:

  1. ovatko nuo sellaiset napakat jalassa? Mulla esim 36 koko taas hieman puristaa kun taas 37 välillä saattaa olla hieman ns "iso"...sellasta on kun koko on niinku 36½ :( voisin meinaan olla kiinnostunu ostamaan nää! ja eiköhän noihin vois pistää jotkut pohjalliset yms :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no hitto otan riskin ja ostan nää ! liian pitkää jo ettiny tämmösiä ihanuuksia :) dddiana-@hotmail.com

      Poista
    2. Emmä tiiä, ihan normaalit? :D Suutarilt ja kaupasta saa sellasia kantapaloja, mitkä napakoittaa. Ootko kokeillu? no mutta, hyvä että ostat! Mua harmittaa kauheesti luopuu noista (toi väri)!! Mutta joo, paan sulle illalla postia.

      Poista
    3. en oo kokeillu! eipä ne varmaan ihan mitää miljoonia maksa :) joo toi väri on kyl ihan mieletön, pientä värimaailmaa niiden mustien ja beigejen kenkien sekaan...mut joo pistä!

      Poista
    4. Kokeile joo! Ainiin hei, mä laitan sulle huomenna s-postia kun en oo vielä muistanu :-D

      Poista
    5. Joo hahah, mä mietinki jo että onko mun sähköpostit kadonnu jonnekki bittiavaruuteen :D mut ei tosiaan mitään kiirettä!

      Poista
  2. jos ei menekkään kaupaksi niin minä ostan! Kyynelmeri_@hotmail.com

    VastaaPoista
  3. Nää on ihan sika ihanat! Mutta mun neljänkympin koon jalka ei taia sopii noihin ihanuuksiin... );

    VastaaPoista